קרן אריה יהודה ישראל

אודות אריה יהודה ישראל

קרן  אריה יהודה – ישראל הינה קהילה של נשים התורמות לקרן משותפת למען קידום והעצמת נשים ונערות בחברה הישראלית. באמצעות קרן משותפת אנו תומכות בפרויקטים יחודיים וכך משפרות חיים לאלפי נשים, נערות ומשפחות בישראל.

קרן אריה יהודה – ישראל הינה ייחודית בקרב ארגוני הנשים בישראל, ופורצת דרך בפילנתרופיות נשים. אנו מעניקות תרומת מינימום שנתית. הפעילות שלנו הינה על בסיס התנדבותי, עם עובדת מקצועית אחת.

הקרן מהווה חלק מהרשת העולמית של “אריה יהודה”, אשר כוללת  18,500 נשים יהודיות ברחבי העולם, שתורמות לקהילותיהן ולישראל. כחלק מהרשת אנו בונות קשרים עם חברות הרשת בקהילות בכל העולם. דרך פרויקטים משותפים, אירוח משלחות המבקרות בישראל, והשתתפות בכנסים הבינלאומים של הארגון, אנו נהנות מיחסי חברות אישים ומיוחדים.

אריה יהודה ישראל פועלת תחת חסותה של הרוח הישראלית–  חברה לתועלת הציבור אשר כפופה לסוכנות היהודית. חברה זו מגייסת תרומות מהציבור הישראלי לכפרי נוער ולפרויקטים נוספים של הסוכנות היהודית.

הסוכנות היהודית פועלת על מנת להדק את הקשר בין היהודים בתפוצות לבין ישראל במטרה להבטיח קשר מחייב וגלובלי עם יהודים מסביב לעולם. הסוכנות היהודית חרטה על דגלה להתמודד עם האתגר הגדול  ביותר שניצב כיום לעם היהודי והוא חיזוק הזהות היהודית בקרב יהודים צעירים בישראל ובעולם.

אודות אריה יהודה ישראל

קרן  אריה יהודה – ישראל הינה קהילה של נשים התורמות לקרן משותפת למען קידום והעצמת נשים ונערות בחברה הישראלית. באצעות קרן משופת אנו תומכות בפרויקטים יחודיים וכך משפרות חיים לאלפי נשים, נערות ומשפחות בישראל.

קרן אריה יהודה – ישראל הינה ייחודית בקרב ארגוני הנשים בישראל, ופורצת דרך בפילנתרופיות נשים. אנו מעניקות תרומת מינימום שנתית. הפעילות שלנו הינה על בסיס התנדבותי, עם עובדת מקצועית אחת.

הקרן מהווה חלק מהרשת העולמית של “אריה יהודה”, אשר כוללת  18,500 נשים יהודיות ברחבי העולם, שתורמות לקהילותיהן ולישראל. כחלק מהרשת אנו בונות קשרים עם חברות הרשת בקהילות בכל העולם. דרך פרויקטים משותפים ,אירוח משלחות המבקרות בישראל, והשתתפות בכנסים הבינלאומים של הארגון, אנו נהנות מיחסי חברות אישים ומיוחדים.

אריה יהודה ישראל פועלת תחת חסותה של הרוח הישראלית אשר שייכת לסוכנות היהודית.

הצטרפי אלינו

קרן אריה יהודה ישראל הינה קונספט חדש של פילנתרופיה נשית בישראל. בארגון חברתי אשר נרתם והתחייב לקידום והעצמה של נשים ונערות בחברה הישראלית