הכנס הבינלאומי השנתי של אריה יהודה

למעלה מ1400 נשות אריה יהודה התכנסו במיאמי, פלורידה בכנס הבינלאומי של ארגון ’אריה יהודה‘. לצד המשלחת הישראלית המכובדת שמנתה קרוב ל40 נציגות הגיעו נשים מ60 קהילות שונות בארה“ב, נשים מקנדה, מקסיקו, גוואטמלה ואנגליה!.

בשלושת ימי הכנס המרתקים נחשפו הנשים לתכנים העוסקים בעולם היהודי, בקשרים בין יהדות ארה“ב וישראל, בפילנתרופיה משפחתית ועוד…

לצד מרצים מהשורה הראשונה נחשפו המשתתפות לפרויקטים חברתיים שונים ומגוונים בעולם היהודי ובכלל ועסקו בסוגיות משמעותיות המעסיקות את המגזרים השונים והמגוונים שנכחו בכנס.

המשלחת הישראלית השתתפה בקוקטייל פתיחה מיוחד עם קהילת אריה יהודה של לוס אנג‘לס ובארוחת ערב משותפת, כמיטב המסורת, עם קהילת אריות יהודה של מיאמי.

סיגל בר-און, יו“ר אריה יהודה ישראל, קיבלה השנה את פרס ווילסון-קיפניס המוענק משנת 2004 לנשים יוצאות דופן שהציבו סטנדרט גבוה ופורץ דרך בפילנתרופיה ועשייה חברתית.

לקינוח הכנס, כבשה את הבמה ואת הקהל, בת אלה, חברת אריה יהודה ישראל, בשירים מרגשים אשר גרמו לכל הקהל לעמוד על הרגליים ולהרגיש מקרוב את החיבור לישראל.

לפני הכנס, נהנו חברות המשלחת הישראלית, משלושה ימים של משלחת-מקדימה, בה הכירו את חיי הקהילה במיאמי, את חיי הלילה וההווי, את הפילנתרופיה ואף התארחו לארוחת שישי בבתים של נשים מהקהילה.

תודה רבה למארגנות המשלחת המקדימה, לכל המתנדבות שלקחו חלק בתפקידים השונים במהלך הכנס והמשלחת ולסיגל בר-און שניצחה על הכל!