כנס שנתי במלון הרודס בים המלח תש"פ 2020

הכנס השנתי של  אריה יהודה ישראל  נערך בחודש מרץ 2020 והפעם במלון הרודס בים המלח. הרצאות, סדנאות, גיבוש בין החברות וגם זמן חופשי להינות מהיופי והשלווה של ים המלח.

יצאנו לדרך ועצרנו ב”בית מסל”ן” לביקור מרגש ומעורר השראה עם פרויקט פורץ דרך למען נשים בגיל השלישי משם המשכנו למלון הרדוס בים המלח שם התכנסנו לחלום יחד בסדנא מרתקת בהובלתה של שרל’ה אורן היקרה שלנו. לאחר ארוחת ערב מפנקת התכנסנו לערב מוסיקלי מלא שמחה ואנרגיות טובות עם האחת והיחידה חברת הקרן –  בת אלה בירנבאום המהממת שהובילה את כולנו בשירה וריקודים שפת הסימנים ועוד…

למחרת בבוקר התרגשנו יחד עם דבי סילבר ועטליה אוברמן ששיתפן אותנו במסע חייהן מעורר ההשראה ואחריהן הגיעו אלינו היישר ממכללת שדרות ד”ר מיכל קומם ואיתה רחל לוי הרץ ושתי צעירות המשתתפות בפרויקט בו אנו תומכות כבר שנים במרכז רותם שפועל בכל אזור הדרום למען כל אוכלוסיות הצעירות הזקוקות לכך. אחר הצהריים האזנו הרצאה מרתקת של ענבל אריאלי, מחברת הספר “חוצפה” -ילדות ישראלית ויזמות גלובליתאת הערב חגגנו במוסיקה וריקודים לתוך הלילה.

ביום האחרון נהננו מהרצאות נוספות נוסח “TED” של חברות הקרן: יעל רכוב דרורי וזוהר אברמסון , וקינחנו בהרצאה של הדס סלונים – סמנכלי”ת פיתוח עסקי של “אפוק טיימס ישראל”  בנושא הכל אפשרי ורצוי לחלום ולהגשים. סיימנו את הכנס הניפלא הזה בטכס סיכה לחברות חדשות שהצטרפו לקרן.

כבר מתגעגעות ומתכננות את המפגש הבא!